Ricottás, kekszes fagylalt


Ez egy egyszerű, tejes, finom fagylalt. A kekszet akár gyümölcsdarabokkal is helyettesíthetjük (bogyós, vagy apró kockára vágott körte, mangó stb.), ha ez a változat nem jönne be, ezerféle módon variálhatjuk. Nekem viszont nagyon ízlett így, a kakaós keksszel ez a lágy, fehér fagyi.

Hozzávalók:
1 dl tej, 1 dl tejszín, 5 ek. natúr joghurt, 2 ek ricotta, 1 ek porcukor, 1 tk vaníliakivonat vagy 0,5 vaníliarúd kikapart közepe, 2 marék kakaós keksz, 2 cl Fior di latte (olasz fehércsokoládé likőr grappával, de ez akár el is hagyható)

Elkészítés:
A tejet, a tejszínt, a joghurtot, a ricottát krémesre keverjük a porcukorral, a likőrrel és a vaníliával együtt. Az egész mehet a fagylaltgépbe, és amikor már csaknem elérte a tökéletes állagot, beleszórom a "harapható" nagyságúra tört kekszet.

Megjegyzések

  1. óóó, de csodás!!! én meg még mindig fagyigép nélkül vagyok:-(

    VálaszTörlés
  2. fagyigép nélkül is megy ez simán ;) mondjuk arra már én is rájöttem, hogy ez az állag csak és kizárólag géppel érhető el.

    VálaszTörlés
  3. Remek recept, csodálatos kép, mint mindig!:D

    VálaszTörlés
  4. Köszi Szepyke, a recept az úgy állt össze, hogy mindent beleraktam, amit találtam otthon :D Köszönöm a dicséretet ismét :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése